گفتگوهای عامیانه امریکایی

آموزش بهترین عبارات و اصطلاحات غیر رسمی و روزمره امریکایی

گفتگوهای عامیانه امریکایی

آموزش بهترین عبارات و اصطلاحات غیر رسمی و روزمره امریکایی

رایج ترین اصطلاحات محاوره ای امریکایی

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ


اصطلاحات رایج در زبان عامیانه امریکایی Commonly used American slang"" مجموعه ای با بیش از 280 اصطلاح رایج و معمول امریکایی می باشد. آیا تا به حال اصطلاح امریکایی خودروی BMW را شنیده اید؟ در این درس با مجموعه ای خارق العاده سرو کار خواهید داشت، این بسته به صورتی طراحی گردیده که به راحتی قابل حفظ  و تمرین کردن می باشد. با در دست داشتن این مجموعه به راحتی با اصطلاحات جالب و بسیار کاربردی امریکایی آشنا شوید، به راحتی حفظ کنید و به راحتی کاربرد آن را با خواندن مثال ها یاد بگیرید. این مجموعه بی تردید در بر گیرنده بهترین کلمات مورد استفاده در مکالمات محاوره ای و روزمره است و به هیچ عنوان از دانلود آن صرف نظر نفرمایید.

پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا کلمات را بخوانید و با دنبال کردن مثال، تمام تلاشتان را برای درک مفهوم آن به کار ببرید و بعد به سراغ پاسخ رفته و با یافته های خودتان مقایسه کنید.


نکته: این مجموعه برای راحتی شما به فایل اجرایی تبدیل گردیده است. لطفا بعد از دانلود و استخراج فایل ها به هیچ عنوان فولدرها و محتویات پوشه را Rename یا Delete نفرمایید.

با توجه به شیوه جدید این آموزش بسیار مایلیم تا نظرات شما را بعد از دانلود کردن مجموعه بدانیم.


دریافت فایل با لینک مستقیم
سایز: 1.22 مگابایت
پسورد: www.streettalk.blog.ir



مرتبط با این موضوع

نظرات (۲)

۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۲:۵۳ مهدی محمدی
جالب بود ممنون
مرسی.واقعا استفاده کردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در گوگل محبوب کنید